Friday 17 February 2012

Cuti Semester Pertama akuu!!

Assalamualaikum...sedar x sedar da satu semester berlalu..dan 7 semester lagi menunggu...Cuti semester aku pon da habis mulai hari ini....macam2 perkara yang berlaku semasa waktu cuti aku nie....banyak pengalaman yang aku lalui sepanjang percutian aku di bangi...Ada suka..ada duka...

Antara yang aku ingat...di rumah...aku lah orang yang x bergaji..masak..kemas rumah..iron baju...semua aku buat..ye la..kalau x aku buat..umi la kena buat..sementara aku ada nie biarla aku yang buat...

Alhamdulillah..segalanya berjalan lancar..Allah telah permudahkan segala urusan aku..cuma beberapa ujian telah aku lalui sebagai seorang manusia..

Umi...Abi...adik2..maafkan along...selama along berada bersama korang di rumah..lepas nie..entah bila la pulak along dapat balik...Along berazam..semester 2 nie xkan sama seperti semester 1..along akan lebih berusaha.kurangkan perkara yang lalai dan cuba perbaiki diri menjadi orang yang lebih baik...


Selamat tinggal semua...mohon doakan saya seketika berjuang di sana..... :)

No comments:

Post a Comment